INNOVACIÓ

Un milió de clients de ”la Caixa” ja fan servir el mòbil per fer operacions bancàries

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

24 Agost, 2012


CaixaMòbil StoreMés d’un milió de clients de ”la Caixa” utilitzen el mòbil per fer gestions financeres. La xifra marca un nou rècord històric pel que fa al nombre d’usuaris actius dels serveis de Línia Oberta Mòbil, el canal de banca mòbil de ”la Caixa”. A més, el nombre d’operacions que s’han dut a terme aquest estiu a través del mòbil ja ha superat el de les que s’han fet pels caixers.

L’expansió dels telèfons intel·ligents i les tauletes, com també l’increment habitual durant el període estiuenc de les operacions a distància, han marcat el creixement de la demanda dels serveis mòbils de ”la Caixa”.

L’apogeu de les aplicacions mòbils de ”la Caixa”

  • 65 aplicacions disponibles a través del web CaixaMòbil Store, totes gratuïtes i adaptades als diversos terminals.
  • 4 milions de descàrregues d’aplicacions en les diverses plataformes.
  • Més de 6.600 descàrregues cada dia i una mitjana de 4,5 descàrregues per minut.

Algunes de les aplicacions amb més èxit entre els usuaris

Perfil del client de banca mòbil de ”la Caixa”

Es connecta una mitjana de 7 vegades al mes i fa 6 operacions per connexió. Les operatives principals són consultar el saldo, la targeta o els rebuts i fer transferències.

Pel que fa als terminals, la majoria dels usuaris dels serveis mòbils de ”la Caixa” fan servir un iPhone, un iPad o un Samsung.

D’altra banda, hi ha dos sistemes operatius que ja arriben al 83% de les operacions. En concret, iOS(Apple) té una quota de mercatdel 44%, mentre que Android (Google)ja representa un 39% de les operacions.

Recorda-ho, tots els serveis mòbils de ”la Caixa”els trobaràs a CaixaMòbil Store

Més detalls d’aquesta informació, a la sala de premsa de CaixaBank

Accepto les condicions d'ús.