ECONOMIA

Idees dels clients que es fan realitat gràcies a Inspira’ns, la comunitat d’innovació 2.0 de ”la Caixa”

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

25 Gener, 2013


Una proposta nova de gestió de comptes que respondrà de manera automàtica a les necessitats de cada usuari, un sistema nou de notificacions personalitzades i l’optimització d’operatives a través dels caixers, són alguns dels projectes que es posaran en marxa a partir de les aportacions que els clients han fet a través de la comunitat d’innovació Inspira’ns, que es basa en el web 2.0 i està oberta a tots els usuaris de banca per internet.

”la Caixa” ha començat a desenvolupar projectes que es fonamenten en més de 100 aportacions dels clients, i que s’han triat d’entre les que van aconseguir més suport i més nombre de vots a Inspira’ns durant l’any 2012. A més, els autors col·laboren amb l’entitat a l’hora de desenvolupar aquests projectes, que es posaran en marxa al llarg del 2013.

Inspira'ns

Inspira’ns: idees que aspiren a fer-se realitat

Tots els clients dels canals electrònics de ”la Caixa” poden participar en la comunitat Inspira’ns, que s’hi pot entrar des de Línia Oberta, el servei de banca on-line de l’entitat. A través d’aquesta plataforma, els usuaris poden enviar propostes de productes i serveis nous, i també poden llegir les aportacions de les altres persones i votar a favor de les que considerin millors.

”la Caixa” analitza totes les propostes que es reben per estudiar-ne tant el potencial com la viabilitat.

L’any 2012, Inspira’ns va rebre més de 40.000 visites i va servir de fòrum per valorar més de 500 aportacions dels usuaris que, sobretot, feien referència a nous serveis per als caixers electrònics i els serveis de banca per internet i banca mòbil. En total, Inspira’ns va registrar 10.000 vots sobre diverses aportacions.

Pots completar aquesta informació a la sala de premsa de ”la Caixa”.

Accepto les condicions d'ús.