ECONOMIA

Servei pioner per gestionar els rebuts de manera integral

Temps de Lectura: 5 minutos

Avatar

CaixaBank

17 Juliol, 2013


”la Caixa” ha posat en marxa un nou servei de gestió integral de domiciliacions que utilitza les últimes tendències de banca en línia i mòbil amb l’objectiu que la gestió dels rebuts sigui còmoda i fàcil per als clients.

El servei, anomenat ReciBox, organitza automàticament els rebuts dels clients i disposa la informació de manera que els usuaris puguin consultar-la de forma senzilla i totalment intuïtiva, i permet, al seu torn, efectuar les principals accions relacionades amb els seus rebuts.



Principals funcionalitats d’aquest nou servei:

Alertes automàtiques, via SMS o correu electrònic, per exemple, en cas que es detecti un rebut l’import del qual sigui anormalment elevat o que superi el saldo disponible en el compte.

• Personalització en la classificació dels rebuts i en la visualització de la informació.

Quadre de comandament totalment editable on el client pot accedir a tota la informació.

Gestió prèvia de rebuts, que incorpora utilitats que permeten al client realitzar accions addicionals abans del pagament.

Accés a les dades de contacte dels principals emissors perquè sigui més fàcil gestionar qualsevol mena de consulta.

Servei de gestoria especialitzada per ajudar els clients a efectuar tràmits com ara baixes, consultes o reclamacions de subministraments.

Aquest nou servei és gratuït per als clients del programa de fidelització multiEstrella de ”la Caixa” i consisteix en un servei accessible des de qualsevol ordinador, mòbil o tauleta tàctil a través de Línia Oberta, el canal de banca en línia de ”la Caixa”.

En el procés de disseny, ”la Caixa” ha incorporat les propostes que envien els clients a través de la comunitat “Inspira’ns”.

Més informació a http://www.lacaixa.cat/recibox

Accepto les condicions d'ús.